U heeft een mailtje gestuurd naar onze directeur, Fokke Bronsema. Best rot dat hij nu in een warm land zit met een lekker biertje, terwijl u met een dringende vraag rondloopt en hem wil bereiken. Maar...de rest van Metaaltechniek staat graag voor u klaar!
Bekijk de video waarin u precies ziet wat u kunt doen om toch een antwoord op uw vraag te krijgen.
- Wil je solliciteren? Dat kan nog! We hebben drie vacatures, kijk even op onze website: www.metaaltechniek.nl/vacatures
- Wil je iets bestellen? Fokke weet ontzettend veel, ook van onze producten en toepassingen. Toch kun je in eerste instantie voor advies beter eerst naar onze verkoop. Zij zijn hiervoor aangenomen en zijn blij dat ze in deze vakantieperiode iets te doen hebben. Mail gewoon even naar orders@metaaltechniek.nl. Als zij er niet uitkomen weten ze de kanalen wel om u toch verder te helpen.
- Misschien wil jij je nieuwe product wel onder de aandacht brengen, zodat wij het opnemen in ons assortiment. Leuk dat je aan ons denkt en we staan hier zeker open voor. Er gelden alleen wel wat voorwaarden: het moet innovatief zijn, de zoveelste doorslijpschijf in de middenmoot, daar zitten we niet op te wachten. Heb je de beste die er is en kun je dat ondersteunen met testresultaten tegenover producten die je in onze webshop kunt vinden, dan gaan we graag met je in gesprek. Verder is het belangrijk dat je product onze klant echt verder helpt met productviteitsverbetering.
- Wil je niet zozeer iets toevoegen aan ons assortiment maar wel andere producten verkopen? We zijn sinds 2,5 jaar gehuisvest in een modern pand, voorzien van nieuwe technieken om energiezuinig te werken. Ook alle stoelen, bureaus, printers enzo zijn niet aan vevanging toe. Heb je daarentegen een geniale oplossing voor ons parkeerprobleem of heb je een lumineus idee om ons wagenpark te vergroenen op een manier die voor iedereen werkbaar is, dan heb je misschien wel beet. Stuur je mailtje gewoon naar Fokke, ergens in de 2e helft van dit jaar zal hij dan wel reageren.
- Ben je aan het lobbienen voor goede doelen? MT is een sociaal bedrijf en er is een potje voor goede doelen. De voorwaarde is wel dat je doel ANBI gecertificeerd is. En wij vinden het leuk als je er zelf ook iets voor doet. Lekker de Alpe Duzes beklimmen, marathon lopen of iets anders.Ook hier geldt, Fokke komt er na zijn vakantie op terug. Heeft het haast, dan heb je helaas pech.
- Mail je voor SAP, webshop, website, automatiseren ed. Niet doen, gewoon even niet doen. DIt kost zoveel energie, laat Fokke gewoon even. Kom half september maar terug, dan gaan we dan door waar we gebleven waren.
- Heb je openstaande facturen? De boekhouder accordeert! Grijp je kans!
- Heb je nou echt een dringende vraag? Dirk is de rechterhand van Fokke, zij kennen en vertrouwen elkaar door en door. Stuur je mail naar Dirk. Hij zal je vraag of zelf beantwoorden of hij neemt contact op met Fokke. En daarmee is Dirk de enige die dit priviliege heeft. Fokke zal Dirk zijn telefoontje ook nooit wegdrukken zonder zo snel mogelijk terug te bellen.
- Laatste mogelijkheid en tevens tip: waarom ga zelf ook niet even vand e zomer genieten. Als Fokke er toch niet is, waarom zou jij dan wel gaan werken? Gaan we er na de zomer met z'n allen weer tegen aan. Ik wens je een mooie tijd!
- O ja, mail je nog als advocaat van Afas omdat je vindt dat de video plagiaat bevat. Klopt! Het idee van deze out-of-office reply is van Bas van Afas. De inhoud is natuurlijk uniek Metaaltechniek. dag!
Order your products
Order your products directly from our webshop here
Current product offerings
Documentation
To use the products properly, we provide documentation.
No items found.
Ask questions?
Contact our product specialist!

As a marketer I like to think about the future of Metaaltechniek: how the market develops, how the demand for abrasives changes. What will still give us the right to exist in 20 years time? What is our strength and how do we build on it? In short, being operationally and strategically engaged, purposeful and result-driven. It doesn't take much to get me enthusiastic and then we'll get back together again!
Ingrid Bronsema
Online marketer